wtorek, 15 lipca 2014

Wzory 7-24

Gdzieś uciekł tydzień i już na początku zawaliłam termin. Wzory miały być w zeszły wtorek, ale zapomniałam. Tak więc dzisiaj będą 3 strony :)

Od razu przepraszam za źle upięte elementy, ale moja "upinatoria" znajduje się na podłodze, a w ciąży coraz trudniej się schylać, szczególnie, że elementów sporo, a brzuch coraz większy.

Wszystkie dzisiejsze wzory robiłam szydełkiem 1,5mm, mierzone w cm, a podana najpierw wysokość a potem szerokość.


 wymiary: 7,5 x 7,5 cm
 wymiary: 9,5 x 9,5 cm
 wymiary: 5,5 x 6 cm
 wymiary: 5,5 x 10 cm
 wymiary: 8 x 9 cm

 wymiary: 9 x 7,5 cm
wymiary: 5 x 6,5 cm
 wymiary: 5 x 5 cm
wymiary: 7,5 x 8 cm
 wymiary: 11,5 x 8 cm
wymiary: 7,5 x 7,5 cm

 wymiary: 6 x 8 cm

 wymiary: 9,5 x 8 cm
 wymiary: 5,5 x 6 cm
 wymiary: 6,5 x 9,5 cm
wymiary: 6,5 x 7 cm

5 komentarzy:

  1. wow, na pewno kiedyś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie wpadł w oko 17 i 20 :) Widzę je jako ubranka na lampiony słoikowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna robota! Do mnie najbardziej przemawia wzór 008 :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna robota. Uporządkowane, pokazane. Super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj, chcialam Ci podziekowac za list i piekna serwetke, zrobilas mi wielka niespodzianke, dopiero teraz ja widze, bo wrocilam do Polski we wrzesniu, nie bylo mnie w Warszawie prawie trzy miesiace, jak sie czujesz , czy wszystko jest dobrze,pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)