poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych świąt!

Chciałam wszystkim życzyć pogodnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Aby te święta były pełne miłości i śmiechu oraz aby w rodzinnym gronie było mnóstwo życzliwości i szczęścia :)

A to moja choinka, trochę się nie mieści na zdjęciach, bo nie mam tyle miejsca, żeby zrobić w miarę całe zdjęcie :) 
 Taki o aniołek :)
 A tu was zaskoczę, bo tą cudną bombkę zrobił mój mąż :) sama byłam zaskoczona, że tak mu się udała :)
 Tutaj kolejna bombka, niestety, zdjęcie trochę prześwietlone wyszło.
 A mój synek dostał jeden prezent wcześniej i już zaczął działać :)
Góra choinki .

Jeszcze raz Wesołych Świąt! :)

7 komentarzy:

  1. Zdrowych, wesołych i wspaniałych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna choinka. Życzę Ci spokojnych i spędzonych w rodzinnym gronie Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych, zdrowych i spokojnych Świąt ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wspaniałych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy jasna gwiazdka błyśnie
    Niech Ci serce radość ściśnie
    Niech choinka jasno świeci
    Niech nadziei płomień wznieci
    Niech kolęda zabrzmi w koło
    Niech świat śmieje się wesoło
    Będzie miło i serdecznie
    A Twe szczęście niech trwa wiecznie.
    tego życzy
    Skimmia z kwiatów natury

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)